嘩嘩嘩........!!~我有一隻好Q既狗呀!!!''佢得2個月幾喳........>< 好好好Q呀!!!!!!!!!'''我好鍾意呀....^^
你地see下呀!!~ Q唔Q呀???

唔...........!!~好Q呀...........><''

O.......我暈倒啦!!!!!!!'' 實左太Q啦!!! /// ///
不過我NOW最煩既係叫咩名好呢??佢係女仔......咁叫咩名呢??我想好可愛個喎...點呢??好煩惱呀@.@
不如你地help下我呀!!!~幫我想下呀!!~ THX''
|