咁耐冇黎寫日記......因為實在太唔得閒啦'' 好多學校既野要做呀!!!!!!! 好慘呀 T T
就黎EXAM啦.....點算呀? 我D成績不斷下降呀 T T AND....開始唔想讀書啦!! 我要忘記LEE種想法呀......一定要!!!!!!!!
明天又要測驗啦....仲係測2科呀!!!!'' 本來係3科既...但係老師改左星期一....真係好''LUNCKY'' 呀!!~
如果唔係我就慘啦...唔洗訓 T T
好啦''我要食飯之後溫習.....今日講住咁多先!!!~ 我仲有D野要講....不過下次先啦~
|