以遙遠的夢想為目標 , 感覺就像一群小螞蟻爬了好幾萬公里的馬拉松....
!!仲有8日就exam啦~~仲未開始溫書...5知點解一睇見本書就頭暈暈咁!!但係無論如何今次都係只許成功~不許食蛋嫁啦!上一次test既成績好差ar!(-指我地班)全級最差係我地1C呀!仲差過E,F班!唉~!所以呢~我地今次一定要比心機~要叻過1A...等D老師平時成日話我地班果樣唔好~尼樣又唔好呀啦!><
~加油!加油!fighting!~