以遙遠的夢想為目標 , 感覺就像一群小螞蟻爬了好幾萬公里的馬拉松....
嗚.......今日係下學期既第一日番學呀!唔知點解起牀果時超超5想起身!(張被被真係暖!)著起套校服仲好5習慣添!嘩!今日欠交hw既人勁勁多!(好采我尼個乖學生冇欠姐!)死啦!死啦!又到左派卷既時候啦!咦!科科都係合格多十幾分度!!(不過我又冇溫習!算係咁la!嘻嘻)
今日係下學期一個新既開始喔!努力!祝大家happy new year啦!!happy....happy....new....year....!!