唉 琴日想左成晚 想到3點幾 終於想到個日點同佢講 點知 唉
我都唔明 我點解咁白痴 想左成晚既野 1日之間化為烏有
不過都好彩既 我唔係問神豪野 同神豪講我想點 個日我同佢講左就唔好啦
同人撞左就唔好啦 鬼叫我係一個唔想同人搶野既人咩 搶到就話姐 搶唔到自己就傷心啦
何況佢同佢會好過同我D咁既廢物 我D咁既廢人 唔番學 讀書又唔好 個人又KAI又ON9
個樣又柒 又唔識講野成日得罪人 又冇咩主見成日都跟人 個人呆下呆下咁 又冇人生目標
又十下十下 淨係識打機 仲意講大話 仲有好多好多唔好既野
我係你既話都簡佢 唔會簡我D咁既廢物
單戀也是正常 天生我太善良~~~~~
|