今日返學校參加畢業禮 但唔係我畢業 係人地畢業 因為明年就到我 所以我地要返去觀禮 情況就好似K-ON 第二季第24集咁 今日終於睇完 Z高達 而且仲開始睇緊ZZ添^ ^
今日終於交左DAT份野 昨日放早但係要留堂囉 搞到四点几先有得走 ART份野開始第二件ru 相信好快到第三件^_^
今日同昨日都係冇返到學 因為感冒發燒嘅關係 所以請左兩日病假 星期日嗰日DAT做到好夜 唸住星期一可以交功課比老師 點知發燒 返唔到學 唯有聽日上堂交比佢LA
今日中文堂 唔知係咪D高層黎睇堂 所以老師好似好緊張咁 今日ART堂做緊本作品集 但係仲未完成 希望快D完成就好囉 黎緊唸住製作兩件戲服 真係 唸起都興興奮 XD
今日阿城請我食紫菜 仲要係wasabii味 Art 嘅第一件作品 已經開始畫La 相信下星期就完成^ ^
呢排真係好忙 因為有好多project要做 搞到有一個由小學識嘅同學揾我去街 我都無時間去 下星期就要交Art 第一份作品 而家仲唸緊用咩形式做 今日晚上有人打比我 叫我聽晚做雜聲^▽^ 而家嘅心情好期待又緊張呀>.<
今日係我嘅生日^ ^ 喺facebook已經有幾個人 同我講生日快樂^ ^ 之前星期三胃痛 所以請左病假 而星期五又教師發展日 搞到成個星期無上到DAT 我希望嚟近我 仲有我嘅家人 朋友 都健健康康^▽^
今日返到學校 比個iphone銀鋼面阿Sir睇 阿Sir睇完都話靚 ^ ^ Lunch, 借左阿城份頭條睇 貪得意 睇一睇星座嗰頁 點知星座嗰頁講嘅野 靈驗左 估唔到有時星座嘅野 又幾準喎 >.<
今日為左個project 故意落灣仔影相 影完相之後去左東方188 用左$1012買碟 GUNDAM 0079 兩個篇 同GUNDAM Z 仲有GUNDAM ZZ 另外 仲揾到K-ON 嘅figma公仔 但太貴LA 所以冇買到 可能遲D要去深水埗行下
呢排真係出好多街 啱啱上星期六同屋企人食自助餐 而且仲買左三盒模型同訂左碟添 ^ ^ 暫時完成左兩盒 仲有一盒未擠 今晚又同舅父、舅母打邊爐 但呢間店比我第一個印象 差