Allartcyc's Blog
2011 年 11 月 26 日  星期六   晴天


2011-11-26 分類: 未分類

今日返學校參加畢業禮

但唔係我畢業  係人地畢業

因為明年就到我

所以我地要返去觀禮

情況就好似K-ON 第二季第24集咁

今日終於睇完 Z高達

而且仲開始睇緊ZZ添^ ^



2011 年 11 月 17 日  星期四   晴天


2011-11-17 分類: 未分類

今日終於交左DAT份野

昨日放早但係要留堂囉

搞到四点几先有得走

ART份野開始第二件ru

相信好快到第三件^_^



2011 年 11 月 8 日  星期二   晴天


2011-11-08 分類: 未分類

今日同昨日都係冇返到學

因為感冒發燒嘅關係

所以請左兩日病假

星期日嗰日DAT做到好夜

唸住星期一可以交功課比老師

點知發燒 返唔到學

唯有聽日上堂交比佢LA



2011 年 11 月 3 日  星期四   晴天


2011-11-03 分類: 未分類

今日中文堂

唔知係咪D高層黎睇


所以老師好似好緊張咁

今日ART
堂做緊本作品集

但係仲未完成

希望快D
完成就好囉

黎緊唸住製作兩件戲服

真係 唸起都興興奮 XD




 



2011 年 10 月 27 日  星期四   晴天


2011-10-27 分類: 未分類

今日阿城請我食紫菜

仲要係wasabii味

Art 嘅第一件作品

已經開始畫La

相信下星期就完成^ ^


 



2011 年 10 月 21 日  星期五   晴天


2011-10-21 分類: 未分類

呢排真係好忙

因為有好多project要做

搞到有一個由小學識嘅同學揾我去街

我都無時間去


下星期就要交Art 第一份作品

而家仲唸緊用咩形式做

今日晚上有人打比我

叫我聽晚做雜聲^▽^

而家嘅心情好期待又緊張呀>.<


 



2011 年 10 月 15 日  星期六   晴天


2011-10-15 分類: 未分類

今日係我嘅生日^ ^

喺facebook已經有幾個人

同我講生日快樂^ ^

之前星期三胃痛

所以請左病假

而星期五又教師發展日

搞到成個星期無上到DAT

我希望嚟近我

仲有我嘅家人 朋友

都健健康康^▽^



2011 年 10 月 10 日  星期一   晴天


2011-10-10 分類: 未分類

今日返到學校

比個iphone銀鋼面阿Sir睇

阿Sir睇完都話靚 ^  ^

Lunch, 借左阿城份頭條睇

貪得意 睇一睇星座嗰頁

點知星座嗰頁講嘅野 靈驗左

估唔到有時星座嘅野 又幾準喎 >.<


 



2011 年 10 月 9 日  星期日   晴天


2011-10-09 分類: 未分類

今日為左個project

故意落灣仔影相

影完相之後去左東方188

用左$1012買碟

GUNDAM 0079 兩個篇

同GUNDAM Z 仲有GUNDAM ZZ

另外 仲揾到K-ON 嘅figma公仔

但太貴LA 所以冇買到

可能遲D要去深水埗行



2011 年 10 月 4 日  星期二   晴天


2011-10-04 分類: 未分類

呢排真係出好多街

啱啱上星期六同屋企人食自助餐

而且仲買左三盒模型同訂左碟添 ^  ^

暫時完成左兩盒

仲有一盒未擠


今晚又同舅父、舅母打邊爐

但呢間店比我第一個印象  差




allartcyc
暱稱: AllART
國家: 香港
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2012-08-01
2012-04-23
2012-04-03
2012-03-27
2012-03-24
每月文章
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 1
今日人氣: 1
累積人氣: 112