勁眼訓呀!!!唔願起身~訓到7點9先肯起身~
中文~作緊垃圾~唔合格都似~
演講詞~都ok ge...不過我覺得都唔太好
12點就考完la~太好了~
訓左陣返去33a溫書~2個鐘~冇溫過囉~勁多電話~
今晚ge一個電話~
好~我暫時先放低唔理~考試之後先算~(希望)
一返去到~有人帶左盒朱古力俾我~
嘩~愛死你呀~
同zoe玩左半晚~冇咩時間溫~結果都係要入房仔先溫到~
今日溫書好冇效率呀!!下午又冇溫...夜晚又溫得一陣..
聽日考2份maths卷~加油呀!!
咁大個女~第一次咁認真溫數~以前溫都唔會溫~
聽日考完試考PE ge sit&reach~
3點幾返去考oral~discussion~好驚~
|