bio~放棄了~
唔知醒呀今日~8點清清打黎我先醒~
好眼訓好眼訓~做做下訓著左~miss seto拍醒我~
1hrs+45mins~做左半個鐘e經唔識做~呆坐~
考完等AUO簽埋d form佢~等左接近一個鐘~
miss lor幫我整哂T1同T9呀~2日~佢真好~
簽完我就即刻返屋企訓la~
訓完都唔夠~食完野~諗住坐一陣入家姐房溫~
點知坐左係sofa攬住d書訓著左~
家姐房溫書~佢間房點解咁好ga...
頭個d之前溫過~唔駛溫得咁辛苦~
媽媽早左煮飯俾我食~早左返去溫~
之後傑貓老師又黎教我la~打人ge..
溫左1點半走~
考埋聽日就考完la~加油呀!!
考完聽日返屋企要勁訓呀~~
|