琴晚又諗野~坐到2點幾先訓~訓到12點幾~ 勁好呀~考試日日都唔夠訓~
1點幾返左學校~班members聽日考YBT 驚佢地唔溫書~咁就印左少年團d卷俾佢地試做~ 之後開會~成5點先走~
聽朝又要返學校~佢地考YBT同上YEFA~
家姐買左修二與彰隻碟呀~~
7點幾食緊飯清清打黎叫我去25D bbq~ 今晚想出街玩~就出左去la~ 衰人迪~拎左我件嬲黎著~唔駛著la我~佢地仲要影相~ 好耐冇試過咁齊人la~笑笑笑~ 之後執完野~周圍行~去左影相~
walking~我搵到你個日記la~~~