訓到12點幾呀~hea到3點去打羽毛球~
琴日冇eXzone~今日就去玩la~
今日唔知做咩野~心不在焉咁~
睇完個電話放係床~一陣返入房就唔知自己放左去邊~
次次去南蛇塘都行同一條路ga ma~
行左陣又唔知自己行左去邊~唔應該係行個度ga ma~
之後行行下先記得自己冇帶銀包~要收$~
冇銀包唔通就咁拎住d$~好彩映彤唔記得帶俾我~
坐左半個鐘之後先打~認承左++唔坐埋一邊~
搶左fish塊板黎打~打左半個鐘呀~
好玩呀~我+學文vs清清+真~
打到出哂汗~好熱~
都勁耐冇打過羽毛球la~
thx真真俾左d chem筆記我~
之後返屋企食完野~過學文家睇碟~
今晚我要係咁睇日劇睇到累~
但....咁多套..睇邊套先呢?
最後都係睇左好少..
今日真係成日都唔知自己做咩
夜晚媽係廳地下執到我件嬲
我竟然可以答佢件嬲係個櫃度跌出黎~
自己走出黎?????
|