今日冇返午堂..訓耐d 好似好返d~起碼今日起身冇頭痛 不過把聲沙左..仲多左d咳 其實...下午的時間真係唔太想去.. 不過答應左幫手買野手..又冇理由唔去 結果夜晚剩係食左少少野..剩係開頭有答問題 之後咩都冇玩..坐埋一邊睇人玩..佢地玩得好開心呀 之後仲辛苦左...勁暈...都未傾完野就話走..真掃興 回家幸好有thomas幫我拎野..如果唔係都唔知點算