琴晚唔知係咪又係食左藥的關係..又訓唔到.. 1個鐘最少醒1次..個人好累..但一訓著就醒.. 7點呀e過黎~佢話個電話打唔到~叫我幫佢睇下 又係線路1&線路2的問題.. 上午冇返學呀...因為起身個人仲係好暈好暈 訓到12點先起身...當然又係訓下醒下.. 下午返學去了...如果唔係phy test..我都唔返la 放左學..幫佢地影步操的相..整board用 唔應該留低唔走...原來我有好多野要做...
明天有好多功課.....phy仲要8點半前交...