由於星期6日病病..咩都冇做
今日好多野交...琴晚做傻左la
唔夠訓..起身好暈..不過唔可以唔返學
上d堂都ok..不過中文堂都係訓左
唔係太想訓..不過好暈..又想嘔囉
隔離的家樂仔唔舒服..又訓了
eng...搵唔到sba本書..好彩可以唔交住
放學之後做埋琴日要交ge eng..原來好易做ga咋..
之後大佬健,傑,龍少教我chem..thx呀~
後日test la....我覺得我冇可能溫哂
之後練歌..把聲e經好過琴日好多..
不過...好唔鐘意自己把聲變成咁
晚飯後..我見功課不多..溫chem先
溫左成晚先溫左得左廿幾頁ge13課
我仲有6x頁呀...點算..
都未理解哂...點溫喎...
|