今日又係6點醒左la....見到廳有光~
家姐返學ma~好似e經2日都係6點醒左la~
但其實出面一d都唔嘈~但點解我會醒?
econ係b4上~用左大半堂黎講open day on duty d野~
之後maths~郭sir話佢後日走la~去讀個幾月書~又轉先生....
maths都唔太緊要..但a maths...講真~真係唔捨得佢走囉
我覺得佢真係教得好好...好清楚ga
小息呀may又同我一齊玩清清la~哈~
eng~作文~作得勁慢~搞到遲左走~搭1先走呀~
放學~唱歌~之後幫手整家政個board~6點走人
其實佢地仲未整哂....早走好似有d衰..
不過媽媽好似話6點幾走..我驚返唔到屋企
婦女節~媽媽去婦女會食飯~夜晚我同家姐去開心食飯~
之後返教會找埋d野就回家了~
死la~唔想溫書~不過聽日test了~
ps.肥俊生日快樂
|