今日好凍呀......所以留左係屋企 本來諗住今日去自修室溫書..不過咁凍 留左係屋企..要成屋d人就我..唔俾嘈 其實係屋企溫真係唔多專心~不過真係好驚好似上次咁~ 出去凍下就病左~ 今日又幫表弟溫左陣英文~又教佢做數~ 如果日日佢都咁乖就好~ 夜晚~姑姐過左黎接表弟~佢話出面落雨好凍~ 諗起家姐大機冇帶雨傘~打左俾佢~真係冇~ 之後出左去接佢船~廢事佢凍死左~ 夜晚又睇下電視~溫少少書咁~
聽日返學唔知會唔會凍病~