房中的電話壞了~電話響...但不能接~ 個電話照響~但我拎起黎聽會冇聲冇反應~ 奇怪的是~我打到電話...剩係不能接聽電話 房中的電視又壞la~我的電視係好細好細部個d~ 轉台唔係禁制ge~唔知點講tim~ e+成日睇睇下走台~係要我睇雪花~
咩都壞ga~都唔知係咪夾埋ga~