f.5生涯開始了..會考我黎la~ 第1日正式上課~留心聽書~ 間中都會想訓..但都頂到 如果keep到日日都係咁就好 pe~個個人冇返~自修 坐左死角自閉~溫phy筆記 溫下又同++/媛/朗兒傾1,2句 放學去左自修室..睇返今日教左ge野 又溫下phy~夜晚又去左溫phy 自修室生活...我挨得過嗎? 希望唔好咁快就放棄.. 會考....唔好咁快la..