2008 年 9 月 5 日 星期五  |
| HAPPY |
分類: 未分類 |
終於調位了 這是一件賞心悅目的事\ 哈
可笑的是 我竟然同朱敏瑛坐-3-''
後面仲要係蔡昇 & 鄧兆廷
miss真好笑 全班最矮的坐最後 女生中最高的坐第2個位
你地話係咪好白痴──────────────────────────────────────────
上geod堂果陣~
豬:你嗅倒異味嗎??
我[大力嗦]:有咩??
豬:有牙!!好臭添牙~
放學---------
孫:嘩~好臭牙....
我:有咩??
孫:鄧瑜雯!!蔡昇身上好臭牙!!
我:原來豬講賫野係真咖~
[好白痴───我個nose好有問題..]
好───開───────心────────────!=]
完------------------------
|
| 發表時間:2008-09-05 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 38 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|