今日,我覺得超悶。朝頭早起身,發覺未做曬D功課,為有做功課。做做下,覺得好悶,於是唔做,就走左去睇書喇!一睇就睇咗成日,就錦就過咗一日喇,真係好悶呀!誦有Science未溫,不過好彩誦有一日溫!!!
今日,係我地D From One 同埋D From Two 的測驗。一返到學校門口個陣,小星星(我地個班的男班長)又系到叫我,都唔知佢係到做咩。跟住D FRIEND 又同第二個人玩,真系好DOWN阿!第一個系英文測驗,開始個陣都唔係聽得幾明,之後就明喇!做個陣,D題目又難到噴血,好擔心分數不及格阿!跟住到Maths,一開始我覺得超容易,但係籮到份卷後,見到原來系超難,突然覺得好worried,驚自己做得好差!好彩都做完!