- 正賤呢 我轉唔轉校關你叉事呀!!!我轉定唔轉校洗唔洗問過你呀??八婆...你係我邊個呀//我轉左校室會返黎溫你架,問我轉校未去死啦你...條八婆我好憎你呀!!你知唔知呀..][ 嘆......... 你地d咁噶人點解要咁問.你地係唔係好想我快d離開依班同離開依間學校呀!!~點解其他人咁想我走呀//我得罪你呀!!下.......... 你想點呀...... 廢事講啦
嘆................ 聽日有要返學啦 真係唔想返學呀!!!!!!!