♣|°Dreamwork××夢工房||‥
◆*}幸福全部要靠自己努力去爭取︴
° ‥時光會更加真摯. "|回憶都更加精緻*||]
.°[]□ 日落縱使不美 卻像藏著獨有的奧秘 ☆
ੴ೧゚・分手要狠 比相戀勇敢:,。*:..。o○
alonedream
暱稱: LyCoRIs hErB
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
最新文章
可能係最後一次嘅blog
終於等到10月份啦!!
沒有pheobe的一個禮拜
正式上堂啦!!!
荒廢咗好耐嘅blog
文章分類
全部 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 29
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 992
生日鐘
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


2008-01-25 開心 分類: 未分類

Woo!爽呀!終於都考完試loo!!!

好多日無打blog la!!!!!!!!!

今日考嘅I.S.都幾難,應該會合格呱!!!

之前我睇番以前D相,

覺得有種歲月不饒人嘅感覺,

以下我就show俾你哋睇.......................

1. 中一嗰陣去過嘅一個講座,仲企係第一行潻.....(索女都係度嫁!!!)"

2. 哈哈!Xenia中一嗰陣P.E堂嗰幅玉照(Gary睇到一定好開心la!!!)

3.上年浪費咗我哋好多時間嘅(龍聲鼓舞萬人青年音樂會)

4. 到咗今年,多咗幾個女仔(去Ann Frank嗰講座之合照,同埋索女之背影)

 

5. 上V.A. 堂無端端被人影嘅一幅相!

6. 今年去Camp嗰度D相...........

 

7. 我哋學校嘅校旗??

8.我哋全級一齊排尼一個完全唔似校旗嘅校旗!!!!

7. 中一係學校食自助餐之合照

8. 哇!呀嬌係度啊!

10. 中一嗰陣去參觀藝術館之合照

11.中二睇畫劇之合照

12. 中一去參觀濕地公園之全班合照

今日,打住咁多先la!!我要去瞓陣先la!!!



2008 年 1 月 18 日  星期五   陰天


2008-01-18 分類: 未分類

今日個天成日都陰陰暗暗咁,搞到我成日上堂都好似懵懵哋咁!

下嗰禮拜就要Exam la,

唉!點算呀!咁多嘢要溫,I.S.要溫成百幾頁,

I.H.右要溫鬼死咁多嘢!

Maths, Chinese,Eng都有嘢要背,

係咪想玩死我哋呀!

上 V.A.堂嗰陣,都有D擔心件作品好似上次咁........

不過,ms woo 竟然話有其他人話我哋件作品亂得嚟, 右有D靚!

搞到我同Rebecca即該走去叫牙焦嗰組過嚟幫手!我哋仲玩得好開心呀!

放咗學嗰陣, 我同Rebecca就走咗去補一陣數,

跟住, 右走咗去練中文說話!

聽日, 我會同Jacqueline去睇一套戲劇(唔使被錢哦!)~~超筍呀!

以下就係我哋聽日要嘅戲劇之banner!~~

 



2008 年 1 月 16 日  星期三   晴天


2008-01-16 鬱悶 分類: 未分類

今日,可話係好壞參半呀!!

好:今日,派咗I.H.quiz 同埋中文默書!

I.H.quiz ,我攞到30/40,都唔算差la,因為Ms Li話今次有好多人唔合格!~happy!!!~^+^

而中文默書,我就攞到 100分呀!

跟住落嚟,係P.E.堂嗰陣,我哋呢次學咗跳遠,

跳遠對我嚟講,唔係特別難,OOKK敢la!!

壞:今日同黎晉銘串嘴嗰陣,Rebecca右無端端插把嘴過尼串我,右係度狂話黎晉銘串得我啱!真係好鬼憎個死人Rebecca!

不過放學嗰陣,我同牙Jade,Victoria食嘢嗰陣,牙Jade話Rebecca以前係B班被人杯葛,所以一句都唔講得!

但係,佢嚟咗C斑之後,成個人都變得好串,成日以為自己好叻,走去周圍串人!總之,我都唔知點解會識咗佢呀!

 



2008 年 1 月 15 日  星期二   晴天


2008-01-15 分類: 未分類

今日,右係一個爆笑,無聊到極ga一日!

今朝早, 死蠢嘢無端端被Crysty, Rita........D人叫做'索女'

我都唔係好明白點解D人叫佢做'索女'

但係到咗lunchtime嗰陣, D人就起曬哄咁狂叫死蠢嘢'索女',

仲話佢右高右瘦,佢D眼睫毛右長喎, 簡直就係超索呀!

跟住D人仲話: "喂!'索女'受唔受溝呀!"

眼見D人玩得咁開心,所以我咪玩哩一份囉!ha ha!!

Homeroom period 嗰唓開始小老師, 跟住我就要出呢問D中文問題!

點知,D人竟然話我似Mrs Li, 我覺得好O嘴囉!

順便係度推介下死蠢嘢嗰blog: http://hk.myblog.yahoo.com/tyreseho-0704

Woo!死蠢嘢好索呵!!



2008 年 1 月 13 日  星期日   晴天


2008-01-13 感動 分類: 未分類

今日好多嘢做呀!好眼訓呀!

一朝早就要起身溫書,要溫I.H. Dictationn, English Dictation, 因為聽日就要默曬咁多嘢!慘!

下午,就同咗屋企人去飲茶!D嘢仲好好食呀!

夜晚, 就留係屋企食飯,跟住就睇咗一陣電視,然後右去咗溫書!

不過,我要多謝Iris,因為我竟然大意到張英文file放咗係locker,

而且,聽日仲要默嗰張放哩係英文file嘅一張W/S,

所以, 我就叫Iris幫我係電腦度打番張W/S, send比我!

另外, 琴日我話過好唔開心關於我哋件作品俾人破壞咗,

而家,我巳經唔會再覺得唔開心,因為我巳經原諒咗Rita,Jade, Xenia,Tina!!!!

仲有,今日嘅天氣開始轉涼,大家要著足夠嘅衫!!



2008 年 1 月 11 日  星期五   晴天


今日真係勁嬲囉!![]+*/ 呆滯 分類: 未分類

今日真係勁嬲囉!

V.A. 堂嗰震, Rebecca件襯衫因為佢唔小心high到D顏料

所以我就陪佢去厠所洗衫

但係,我哋嗰組就剩番Iris一個人係度幫我哋嗰作品上色!

跟住,我為咗唔令Iris負擔過重,於是我就叫咗第二姐嘅Rita一個人過呢幫手,

然後,我就衝咗去廁所幫Rebecca手,

點知, 我同Rebecca返到課室嗰震,見到我哋個作品被Jade, Xenia, Tina整到成個垃圾桶咁,D顏色一噠噠咁,仲有D顏料流緊出呢,

我同Rebecca見到之後,覺得好嬲,因為見到自己嘅心血被人破壞咗

跟住,仲激到同我哋個斑主任-Mrs Li 投訴,

最激就係, Mrs Li 竟然話我唔啱,話我無交待清楚件事, 條氣超唔順囉!

最失望就係,竟然連Xenia都玩埋一份!

Xenia!對你好失望呀!



2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


今日本人好累呀!! 開心 分類: 未分類

今日本人好累呀!!

因為今日有中文小測同P.E 考試打孖上

話說上P.E堂嗰震,我哋成班人因為要準備考Folk Dance(土風舞),而不斷係咁練習

開頭嗰震,我仲係唔係好識點跳,好彩經過Rebecca嘅幫忙同指導,我先能夠取得4/5之好成績!!

中文堂嗰震嘅小測唔係咁難,所以我唔係咁擔心呢嗰小測!

Anyway, 今日本人好累呀!!



2008-01-09 開心 分類: 未分類

 



2008 年 1 月 7 日  星期一   晴天


唉!部電腦之前右壞咗啦!#不過祝大家新年快樂, 哈哈!!=[]++ 開心 分類: 未分類

唉!部電腦之前右壞咗啦!不過祝大家新年快樂!

踏入08年,我有佷好多新年願望哦,不過,呢嗰係一個不能說的秘密呀!

但係,07年翼有好多難忘嘅事!好似係4月嗰震,我奶奶因病過身,呢件事一路都令我好難過!而家,仲係好掛住佢呀!

暑假期間,我同細佬,細妹就出咗水痘!嗚!好慘呀!+_+..............................................

希望係呢緊呢一年唔會發生啲唁開心嘅事啦!

不過,而家就要開始溫書啦,因為就呢要examination, 我要努力進步,全力打低Rebecca!加油!打低隻Rebecca 怪獸!