皇室機密事件
alst
暱稱: alst
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-23
2010-11-21
2010-11-16
2010-09-25
2010-09-24
文章分類
全部 (186)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 110
今日人氣: 6
累積人氣: 1662
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


2009-10-25 分類: 未分類

unhappy牙!!!!!!! 打擊好大!!!!! 心情極差!!!!!

點解個天要咁對我!!!!!

我都肯去睇跌打啦!!!!!

點解仲要阻止我做衣樣做個樣!!!!!

今日本來好好地&乖乖地跟牙媽去睇跌打!!!!

點知個醫師同我整隻腳既時候又話我條筋"車"住曬.....

仲腫左tim....

最重要既係佢話我唔適宜上p.e.堂牙!!!!

起碼抖2個月!!!!!!

心情跌落谷落!!!!






訪客留言 (返回 alst 的日誌)


翠` 於 2009-10-26 09:34 PM 發表:
本來仲諗住test完同你去踩單車`
宜家都冇得去嚕:)
唯有等你好返啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

就算我隻腳冇事吖....都唔會同你去踩單車吖!!!!
因為你隻腳都受緊傷架!!!! 好好養傷!!!!
Posted at 2009-10-27 07:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翠` 於 2009-10-26 11:58 AM 發表:
都話你架啦`之前唔乖宜家乖都係咁話`
乖乖地好好休養啦:D
2個月好快過姐`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

兩個月又兩個月.....我已經好耐冇打過波......我衣加只係靠p.e.堂嚟旭下!!!!衣加冇啦!!!!
Posted at 2009-10-26 09:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]