究竟我個病幾時先會好番架????
其實點解我會搞成咁架?????
日日係咁食藥!!!!
好辛苦架!!!
d藥真係好難食!!!! :(
我唔想再食啦!!!!!!!
但咁只會令病情惡化, 惡化, 又惡化.....
唉~點牙???想點吖??? :(((((