嘩!!!lee度封晒塵
等我一陣
等我打掃下!!!
-----------------------------
ok la!!!
重新開放
大家多多光臨時!!!
------------------------------
今日考Chi同PTH
幾好
--------------------------------
個天成日落雨
好煩呀!!!
返到屋企
開電腦
打機,,,同老婆msn
之後就溫書...
今日調位
好唔滿意呀!!!!!!!!
今日成日都好累禁
想死
放學又要練波
Miss Connie又唔比睇女c比賽
唉!!!累死
又多功課做喎
如果日日係禁
我一定死
今日開BLOG!!
開心.......
今日跑大沙漠
跑13:59(你太慢la)
今日冇人理我......
唉!!!星期三收告誡!!!
好擔心!!!會點樣比人鬧!!!