沈晚 游完水實在太累啦 .. 2點就訓左.."
今朝 12點9起身.." 屋企一個人都冇..
勁舞今日又改版啵.. 所以就搞團d野啦.." 打左個自介 團名由來..
跟住就冇野做啦 -3- .. 唯有等改好版 入去收人啦..
冇野做.. 玩PSP.."
玩玩下.. 覺得屋企好亂 -3-
自己 掃地 拖地 執屋 洗碗.." 哇 好辛苦..
好支力ar .. 諗住可以撻落沙發度訓下.. 聽住歌..
點知 d團員msn 黎得好密 -3-.."
岩岩 波子上左黎 話同我借個籃球.."
佢走個陣 仲話我隱蔽青年 -3- 佢話屋企一個人都冇 吾出街..?
我都費是同佢講 繼續msn之旅.." 我實在太攰啦..
好了 宜家系甘多 有野就今晚打埋佢..
-------------------
夜晚部分.."
沒有媽媽的日子 我要捱飯盒 T^T.."
好驚訝.." 老婆子打左比我 ><"||
勁舞改左版 入到去玩左勁歌.."
Can Can hands Up Mov Mov 爽死人啦.."
19lv --> 20lv lu .. 不過吾得.. 我差3個p 5萬分 =口=..
好啦 我宜家去訓啦 -3- 攰攰.."
alvin興.." |