|
今日一早...10點都未到....死癲婆黎明就打黎叫我去唱kk'''
頂,,,,鬼咁眼訓~~咪同佢up一大輪先話去lo-v-""點之佢話2個字之後係樓下等=.=
收左線之後,,,,拿拿聲就去搞e樣搞個樣啦~~唉,,都唔知佢咁急做咩
不過我都係搞到成10點半度先出去,,,落到去///我就打俾嘉魚叫佢地上黎我個邊搭車
咁佢咪同黎明上黎lo.....打左陣波---佢地上到黎去左ok buy左包in仔
行左過去搭車...佢就打俾肥希,,問佢係邊wo~=.=驚死人地唔黎咁
點知原來佢地一早上左去開左房,,,xdd一落到去就有得玩lu,,,
ccc...唔駛等即有得玩~~上到去班白痴係歌就點=-=唉'''
2個就係到狂揀歌,,,其他就係到煲in仔////未唱間k房就已經周圍煙=.=
揀完之後,,,佢地開始發癲lu...咁我就梗係係到受罪啦--"
係咁多lu.................................
 |