| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2006 年 7 月 11 日 星期二 |
 | |
好眼訓@x@! |
|
今朝個鬧鍾冇電..頂...7點半先起身...-p-..好彩趕得切..唔洗遲到><
唉..落雨..唸住打籃球-p-..谷鬼氣-x-..
咁咪係班道玩uno-p-..
巧鬼悶...玩左兩粒鍾...
放學去左嚴蠢魚屋企倒亂...好kai..
個個玩到kai哂...-o-
打埋麻雀..fiona出葱..笑q我= ="
我冇贏冇輸-p-haha..
因為冇賭錢-o-..
跟住同文仔食壽司...食到飽飽=T=..(减肥中>O<")
番屋企..就open電腦..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sHiT- -"聽日parent's day..死定了...
比我a爸見到成績表一定滿清+大酷刑...
....唉..唔知a..死就梗架肋-p-..唔知點解釋..><"
算..放暑假 ..唔理lu~
希望B班有望la...@@
 |
|
刊登時間︰2006-07-11 07:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 29 | »
|