艾呀>3<"
終於上到qooza啦^3^"
都好多好多日冇上過啦t3t
好掛住qooza呀<3`
我差d連blog點打都唔識lu... ...
等我打番一篇無聊嘅blog先- -
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->
無左佢嘅日子真系好悶喔- -
日日都系到諗住佢>>3<<
真系就黎發癲啦!3!
冇左佢,,,我覺得做人一d都唔好呀
又成日唔理我,,,
又話點...點...點...
最後... ...
咪又系... ...
當冇發生過-3-
都好似冇當過我存在-w-
我仲成日都諗住你~哈哈-0-
我真系好白癡呀~[你地話系唔系呀?!]
哈...哈...哈...哈...哈...
我估我諗多佢幾日都真系會死呀<3`
我呢段時間都系超唔開心喔- -
我都冇點樣對你呀?!?!?!?!?!
你咁樣對我- -?!
|