今日上視藝課,,,
洪老師把聲沙哂-0-"好似講唔到野tim-v-''
真慘牙*
________________________________
仲有上視藝課時我原本傳紙仔玩下,,,
咁我第一個寫先*(我亂畫),,,咁我就傳比(9),,,
咁遊戲就開始了。
(11)想睇woR,,,咁我同(9)扮哂野,,,講張紙係寫佢,,,
咁佢當然仲想知我寫咩LA,,,(不過我亂畫的xDD)
then我&(9)同(11)講:
如果你比我地每人5蚊,,,就比張紙你睇,,,不過如果你冇帶,,,要比雙倍woR,,,
咁佢就話ok,,,
聽日有5蚊xDD
有人又比騙LU,,,
|