我星期五去左fd home訓...玩到2點,,,
星期日去左fd生日會,,,唔比我玩winning10 ...
e幾日就係咁樣過左
今日係田經隊選拔~我pass左la^^'''
今日我左,,,,右腳扭傷左= =跑唔到~仲跌左係地下(聽日食完飯~要去友校跑接力~點算)
好彩跳遠d人比我過哂~╰___╯'''
最後都係咁先入到校隊^^'''好好彩,,,好驚唔PASS