今朝9:35踢完波好攰∼
沖完涼去sleep到2:40!!!
on msn∼我d fd叫我去玩∼
去到玩一陣就走左...好悶呀∼!!!
今日7:30起身...
8:00出去買野for旅行∼
8:55先上到的士,9:00番到去學校∼好彩冇遲到
去到玩左踢波,康樂棋(好悶ar),badminton,table tennis,門球&足球機∼
今日都好好玩∼不過覺得好攰...