只是一個吹水的blog

2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


番學 分類: 未分類

今日番學

聽到個(白頭佬)廣 話佢[重出江湖]

真係比佢吹爆左
笑到我    番埋最後果日都要剪頭     灰.......

        上課堂 
    唔係好高分
    不過都唔係好灰

    




2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


大家! 辛苦了! 分類: 未分類

由於大家都有(可能)溫書
so本人特別搵到正片
幫大家放鬆放鬆

相信好多人都睇過
一齊笑吓啦




2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


溫書喎? 分類: 未分類

真係唔知溫唔溫好.
悶到爆呀!
膠神俾左首正歌俾我
係 爆粗band友 入面既歌
最勁就係D人可以好快咁爆粗
-.-唔係路

木工X3
系度廣鬼古 
其他人系度唔知廣咩 XD

放學番屋企
ON 巨啦
打少林

俾屋企人狂爆 [溫書呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]
唔想溫-.-
太多野唔識啦  唔溫好過




2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


YUI 分類: 未分類

最近喜歡 YUI
呵呵呵!
YUI   D歌真係好好聽

特別係 AGAIN
(鋼)的主題曲 =.=

宋話我係 咩... 3d難民?
咩黎嫁

今日舒推到  甜甜 仆左街
又玩埋晒d h game
打中 屎忽 30分 ?
之後佢俾馬明 彈到 jj
呵呵...活該 ! ! !

j wong話去玩64晚會喎!
支持!!!




2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 分類: 未分類

得一張圖XD



« | 1 | 2 | 3 | 4 | »