今日番學 聽到個(白頭佬)廣 話佢[重出江湖] 真係比佢吹爆左 笑到我 番埋最後果日都要剪頭 灰....... 上課堂 唔係好高分 不過都唔係好灰
由於大家都有(可能)溫書 so本人特別搵到正片 幫大家放鬆放鬆
相信好多人都睇過 一齊笑吓啦
真係唔知溫唔溫好. 悶到爆呀! 膠神俾左首正歌俾我 係 爆粗band友 入面既歌 最勁就係D人可以好快咁爆粗 -.-唔係路 木工X3 系度廣鬼古 其他人系度唔知廣咩 XD 放學番屋企 ON 巨啦 打少林 俾屋企人狂爆 [溫書呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] 唔想溫-.- 太多野唔識啦 唔溫好過
最近喜歡 YUI 呵呵呵! YUI D歌真係好好聽 特別係 AGAIN (鋼)的主題曲 =.=
宋話我係 咩... 3d難民? 咩黎嫁 今日舒推到 甜甜 仆左街 又玩埋晒d h game 打中 屎忽 30分 ? 之後佢俾馬明 彈到 jj 呵呵...活該 ! ! ! j wong話去玩64晚會喎! 支持!!!
得一張圖XD