今日出mk買左支吉他(EPIPHONE) 去到系一睇到就試E支啦 試左成半個鐘 跟住就買左lu 本來送袋嫁但系佢話冇貨
最後就要左條吉他帶 都好既 因為條吉他帶仲貴過個袋=.= 買完就即刻返屋企lu
今日你成日都冇搵我啦 你系咪放棄左我啦><?
唉....咁樣樣都得嫁咩?