今日係柳下san的生日ar.... 原本好happy...but係school...唉...y同k嗌交ar...好o咀lo... 其實好無謂lo...加上,朋友之間5係講[信任]ga咩?????? 為左D禁無謂ge野而傷感情...其實,我覺得係好禺蠢ge行為... 況且,你倆嗌交...我地D夾係中間ge人係最難做ga... ...唉...真係好無奈...點解要搞到禁複雜ar...都唔值得......(閱讀全文)
今日好無奈...我覺得1a好可笑ar! 我地其實比得琳琳佢地搞,就應該比D信心佢地lo... 佢地幫我地調個排位,可能真係好D呢.真係5明whyD人成日話不滿lo.我地比佢地搞,就應該服從la,佢 地係通知我地咋,而唔係比我地選擇ar!你地同格尼5熟,人地都同你5熟ga,why唔可以忍耐下?禁多不滿 做乜啫,只會製造更多問題咋!...唉,而且,5好話人地唔接納你ge意見,個個......(閱讀全文)
今日留係學校練話劇...超爆笑ar!!! 甸狗佢做咩清朝宣統帝wo... 我地成班做大臣... hhhhhhhhhhhhhhhhhhhha....
今日去左元綠食sushi!!!!!oishiiです!!! 我食咗超多蝦 sushi(超愛)...haha... 因為我係唔食魚ga~我有好幾年冇食魚啦......前幾人喺學校食咗件吞拿魚三文治... 即肚痛呀...