-退出這愛情行開一次`♥
amanda1314
暱稱: -鬼雯`
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-吾該你死♥`
♥-天水圍的日子-♥
收嗲laa`死kaii系`[葉...
MIS`Ycc
♥[鬼彤]生日快樂`
文章分類
全部 (106)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 106
留言總數: 30
今日人氣: 0
累積人氣: 3035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


%/好玩的一天* 分類: 未分類

今日返學,,,,好悶呢...-*

上堂同周周傾野,.,,呵hi your,,,/\/\

之後午膳同毛毛&家家玩水....ya..

放左學,,,我同家家&Ivy去訂野食天日2安仔開pt,,,,

之後佢地就去左我屋企....

我地買左好多野食上車仔食,,,,好味,,,*

去到我屋企之後,,,

我地做左一dd好笑野,,,,

之後就去左玩單車,,,

哈哈....好好玩呢,,開心,,ya,,

之後我地返左入屋食飯仔,,

之後我同家家又去玩單車,,,,ivy就玩電腦....

之後我同家家去左一個人屋企,,,,

之後我地又返番去了,,,,

又玩到一陣〔[沙盲之]〕....好玩呢,,,,

之後我地又玩左其他野,,

跟住我同佢地去左搭車仔,,,,

我地又玩,,,,呵嘻,,,.

佢地走狙之後我就睇電視,,,

之後做左一陣乖乖女...,去做功課,,

之後就訓左了,,,/\/\''

[[你明明中22左佢,,你又唔認,,就算你話唔係,,明眼人一睇刀知啦..
  又唔係唔見得光,,洗唔洗咁呢??''我刀知我再唔會同你玩番,,但係,,
  大家做唔到情女,,我地刀重係fd ma,,!!''我唔其求我同你之後會點,.
  只希望我地永永遠遠刀係玩得既朋友..我刀係平台上邊同你講過啦..
  < fd   4  ever > ma!!'''永遠刀只會中22你一個<朋友>!!
]]

2006 年 10 月 29 日  星期日   晴天


!(-唱kkkk仔仔,,,=] 分類: 未分類

yayaya,,,,今日有得去唱kk仔呢,,!''/\/\

我今日上下12點先起身...

之後問呀爸呀媽拎$$$$...,之後呀爸就車左我出去元廣場了..

去左元廣場之後就見到家家&&毛毛...[[.哈哈..第一次見毛毛咁著呢!!'']]

之後貓咀刀黎左....我同家家就去左買dd 87野....哈哈..笑死呢....*

之後毛毛同貓咀去左greenbox先....

我同家家就等埋小皮先....之後我地就開始行去了,,,,

我地去到,,,,佢話全面禁煙wo....頂肺,,,,=

之後細路仔刀黎埋了...,我地入左35號房唱,,,,

但係毛毛細路仔就唔知去左邊....

so我地就唱住先了,,,,我地第一隻就點左[[愛與誠]]*

之後就點左我至愛既[[愛得太遲]],,,,yayayaya*

之後就點其他歌了,,,,毛毛細路仔刀入返黎了*''..

哈哈....佢地唱得好好好好好好聽嫁,,,,*/\/\

跟住細路仔就走左先....得返我地5個人仔,,,,+

我地攞左好多野食,,,,又攞左ok多野飲,,嘰嘰,,,,

我地唱左一陣,,,,就玩[[誠實&&大膽]]..

好多人刀要誠實,,,,唔要大膽,,哈哈..*

但係貓咀要左大膽,,,,就死左係我地手上了,,,,

哈哈....笑到媽媽刀唔認得了,,重比我同家家影左相仔tin..*

玩完之後唱左一陣tin,,,,就要走人了,,,,*

我&&家家&&小皮就去左影貼子相,,,,小皮&&家家影得好令令唷*

之後我地就去左平台揾MM,,,,之後又見到坤仔佢地,,,,嘰嘰,,*

之後我呀爸冇啦啦黎左wo,,,,

之後我&&家家&&小皮就係咁走,,,,哈哈....

但係細路仔佢地就係咁叫我走先,,,,

之後我就走左了,,,,

之後係呀爸嫁車到同呀媽打左陣交,,,,

我就係車到訓左了,,,,返到去,,,,

呀爸就叫我落車先訓,,,,

之後我就返入屋訓....

訓到10點半先起身,,,,ya爆..*

之後睇左陣電視,,,,打埋日記....我就訓左了,,,,*/\/\

[[=而終於相約到  但無言共對  疏淡如水....*
     最心痛是 愛是太遲 ....
 永永遠遠刀會記住E句....]]*


    <<~~~~哈哈....玩誠實&&大膽,,,,貓嘴死左係我地手上,,,,/\/\

   <<~~~~嘰嘰,,毛毛唱得好開心呢,,,,*

 

    [[''Greenbox:62 & 65號房....''..留住我既美好回憶'']]*


2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


[=''開心到爆呢,,,* 分類: 未分類

ya...今日真係好開心呀,,,

今日我地測完驗之後就同家家&&小皮去左家家同佢攞$$...

之後我地就去lo埸搵大頭文,,呂布,,廖long佢地..

跟住我地見到我呀媽..

我地就係到勁跑,,,,

之後我地就去左大頭大屋企附近到玩....

我地上左去藍橋上面行,,,,

行完之後我地就上左山,,,,

我同小皮本來話唔上的...

但係之後見到佢地4個玩得咁開心,,,,

所以刀上埋去,,,,哈哈...好玩到爆的.../\/\

跟住冇啦啦見到有人好似打3條9咁....

so,,我地就諗住快dd上到山頂,,,,

同埋我地個時刀上到一半多dd....冇理由落番去嫁,,,

所以我地一齊上去....

但係我地上上下上唔到,,,,

得dd男仔上....我地3個女仔冇上到,,,要落番去....><

我地落去既時間裡面已經濕左了,,,,=w=''

之後佢地打比我地,,,話佢地上左山了,,,&見到冇龜車....

so,,我地同左20分鐘多dd既時間落到去,,,,

之後我地去搵番佢地....但係行行下見到有好多隻狗,,,,

我地唔敢走過去....所以叫左佢地黎救我地....

之後佢地就去左大頭文屋企沖涼,,,,

我地就去左士多買野飲,,,,

跟住我地等左佢地一陣,,,,

就一齊去搭巴士了,,,

小皮中途落左車,,,

跟住廖long中途又落左車,,,,

我同家家&&呂布就係元朗廣場落,,,,

跟住我地就去左次所正番好自己,.,,

之後我地就去左落巴士番home,,,,

跟住冇啦啦見到Mm  wo...,

我同佢講左幾句野之後就走左了,,,,

[[=哈哈..今日真係好好好好開心呢..*-/]]