| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 11 月 6 日 星期一  |
| %/好玩的一天* |
分類: 未分類 |
今日返學,,,,好悶呢...-*
上堂同周周傾野,.,,呵hi your,,,/\/\
之後午膳同毛毛&家家玩水....ya..
放左學,,,我同家家&Ivy去訂野食天日2安仔開pt,,,,
之後佢地就去左我屋企....
我地買左好多野食上車仔食,,,,好味,,,*
去到我屋企之後,,,
我地做左一dd好笑野,,,,
之後就去左玩單車,,,
哈哈....好好玩呢,,開心,,ya,,
之後我地返左入屋食飯仔,,
之後我同家家又去玩單車,,,,ivy就玩電腦....
之後我同家家去左一個人屋企,,,,
之後我地又返番去了,,,,
又玩到一陣〔[沙盲之]〕....好玩呢,,,,
之後我地又玩左其他野,,
跟住我同佢地去左搭車仔,,,,
我地又玩,,,,呵嘻,,,.
佢地走狙之後我就睇電視,,,
之後做左一陣乖乖女...,去做功課,,
之後就訓左了,,,/\/\''
[[你明明中22左佢,,你又唔認,,就算你話唔係,,明眼人一睇刀知啦..
又唔係唔見得光,,洗唔洗咁呢??''我刀知我再唔會同你玩番,,但係,,
大家做唔到情女,,我地刀重係fd ma,,!!''我唔其求我同你之後會點,.
只希望我地永永遠遠刀係玩得既朋友..我刀係平台上邊同你講過啦..
< fd 4 ever > ma!!'''永遠刀只會中22你一個<朋友>!!]]
|
2006 年 10 月 29 日 星期日  |
| !(-唱kkkk仔仔,,,=] |
分類: 未分類 |
yayaya,,,,今日有得去唱kk仔呢,,!''/\/\
我今日上下12點先起身...
之後問呀爸呀媽拎$$$$...,之後呀爸就車左我出去元朗廣場了..
去左元朗廣場之後就見到家家&&毛毛...[[.哈哈..第一次見毛毛咁著呢!!'']]
之後貓咀刀黎左....我同家家就去左買dd 87野....哈哈..笑死呢....*
之後毛毛同貓咀去左greenbox先....
我同家家就等埋小皮先....之後我地就開始行去了,,,,
我地去到,,,,佢話全面禁煙wo....頂肺,,,,=
之後細路仔刀黎埋了...,我地入左35號房唱,,,,
但係毛毛同細路仔就唔知去左邊....
so我地就唱住先了,,,,我地第一隻就點左[[愛與誠]]*
之後就點左我至愛既[[愛得太遲]],,,,yayayaya*
之後就點其他歌了,,,,毛毛同細路仔刀入返黎了*''..
哈哈....佢地唱得好好好好好好聽嫁,,,,*/\/\
跟住細路仔就走左先....得返我地5個人仔,,,,+
我地攞左好多野食,,,,又攞左ok多野飲,,嘰嘰,,,,
我地唱左一陣,,,,就玩[[誠實&&大膽]]..
好多人刀要誠實,,,,唔要大膽,,哈哈..*
但係貓咀要左大膽,,,,就死左係我地手上了,,,,
哈哈....笑到媽媽刀唔認得了,,重比我同家家影左相仔tin..*
玩完之後唱左一陣tin,,,,就要走人了,,,,*
我&&家家&&小皮就去左影貼子相,,,,小皮&&家家影得好令令唷*
之後我地就去左平台揾MM,,,,之後又見到坤仔佢地,,,,嘰嘰,,*
之後我呀爸冇啦啦黎左wo,,,,
之後我&&家家&&小皮就係咁走,,,,哈哈....
但係細路仔佢地就係咁叫我走先,,,,
之後我就走左了,,,,
之後係呀爸嫁車到同呀媽打左陣交,,,,
我就係車到訓左了,,,,返到去,,,,
呀爸就叫我落車先訓,,,,
之後我就返入屋訓....
訓到10點半先起身,,,,ya爆..*
之後睇左陣電視,,,,打埋日記....我就訓左了,,,,*/\/\
[[=而終於相約到 但無言共對 疏淡如水....*
最心痛是 愛是太遲 ....
永永遠遠刀會記住E句....]]*
<<~~~~哈哈....玩誠實&&大膽,,,,貓嘴死左係我地手上,,,,/\/\
<<~~~~嘰嘰,,毛毛唱得好開心呢,,,,*
[[''Greenbox:62 & 65號房....''..留住我既美好回憶'']]*
|

2006 年 10 月 20 日 星期五  |
| [=''開心到爆呢,,,* |
分類: 未分類 |
ya...今日真係好開心呀,,,
今日我地測完驗之後就同家家&&小皮去左家家同佢攞$$...
之後我地就去lo埸搵大頭文,,呂布,,廖long佢地..
跟住我地見到我呀媽..
我地就係到勁跑,,,,
之後我地就去左大頭大屋企附近到玩....
我地上左去藍橋上面行,,,,
行完之後我地就上左山,,,,
我同小皮本來話唔上的...
但係之後見到佢地4個玩得咁開心,,,,
所以刀上埋去,,,,哈哈...好玩到爆的.../\/\
跟住冇啦啦見到有人好似打3條9咁....
so,,我地就諗住快dd上到山頂,,,,
同埋我地個時刀上到一半多dd....冇理由落番去嫁,,,
所以我地一齊上去....
但係我地上上下上唔到,,,,
得dd男仔上....我地3個女仔冇上到,,,要落番去....><
我地落去既時間裡面已經濕左了,,,,=w=''
之後佢地打比我地,,,話佢地上左山了,,,&見到冇龜車....
so,,我地同左20分鐘多dd既時間落到去,,,,
之後我地去搵番佢地....但係行行下見到有好多隻狗,,,,
我地唔敢走過去....所以叫左佢地黎救我地....
之後佢地就去左大頭文屋企沖涼,,,,
我地就去左士多買野飲,,,,
跟住我地等左佢地一陣,,,,
就一齊去搭巴士了,,,
小皮中途落左車,,,
跟住廖long中途又落左車,,,,
我同家家&&呂布就係元朗廣場落,,,,
跟住我地就去左次所正番好自己,.,,
之後我地就去左落巴士番home,,,,
跟住冇啦啦見到Mm wo...,
我同佢講左幾句野之後就走左了,,,,
[[=哈哈..今日真係好好好好開心呢..*-/]]
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 36 | »
|