| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
♥♥去街街!!!=] ♥♥ |
分類: 未分類 |
28/6
HAPPY DAY
今日去左行街街.....
同Family member
去左好多地方呀!!!
有青衣+尖沙咀+旺角....
我地去青衣拎野完野.....
左乘巴士去尖沙咀拎野....
拎野完野乘地鐵去旺角....
去左無印行行,
買左好多野食...
之候去左照貼紙相....
行行行行到5點左右...
走過時勁大雨....
勁累..上到巴士睡左......
想睇相去我無名到睇啦!!!
|
出爐時間:2008-06-29 02:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
你要呀!!你在msn問我啦!!
咪係囉!
Posted at 2008-06-30 08:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
may玲 於 2008-06-30 06:36 PM 發表:
好開心咁喎..?? 快D星期6啦..哈哈.. 1000張相呀...你講嫁=}
|
網主回覆
緊係啦!!!
我都想快D星期6呀!!!
1000張......我講下姐!!!
呵呵!!!=] Posted at 2008-06-30 06:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我在msn俾你啦!!! Posted at 2008-06-30 03:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|