| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| ♥♥去街街!!!=] ♥♥ |
分類: 未分類 |
HAPPY DAY XD !!
今日同左MAY LING 去街街!!!
我地行得好開心呀!!!
我買左1件3...1條短褲....
Buy下見到一個魔鬼....
行行下去左照貼紙相...
整左己好久呀!!!
行行行行到好累呀!!!
搭巴士....搭到我勁暈又想嘔喎!!
may ling都係!!!
睇相到我無名看呀!!! hehe!!!
|
出爐時間:2008-07-05 08:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
小明 於 2008-07-08 08:06 PM 發表:
hi!!!到了
加油吧!朋友
|
|
|
may玲 於 2008-07-05 08:44 PM 發表:
搭車搭到我死下死下 勁辛苦...想嘔又嘔吾到喎.. HAPPY DAY XD
|
|