小瀛之日記___lovin' you
瀛__等待你的來臨.L.O.V.E.愛著你..
amanda180320
暱稱: 小瀛=3=
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-08-26
2007-08-10
2007-08-09
2007-08-05
2007-07-31
文章分類
全部 (141)
十幾歲既時候..... lovin' you (121)
未分類 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 141
留言總數: 1
今日人氣: 35
累積人氣: 877
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 29 日  星期日   晴天


2007-04-29

講返琴日...
星期六...
去左學琴...
幾好玩...
34變左"擔地"
gag....

今日
星期日呢...
9
點返左去孫小
...
原來今日孫小家長日
...
我地band就轉左去天台練
...
但係今日有嘉賓黎所以要帶制服
...
10
點半d嘉賓黎左睇
...
第一下要我嗌
"band a tan sion"
d
...
不過都
ok...
跟住就操
....
又吹
...
唔知點解有一個嘉賓係咁望住我坐既個邊個個座奏位
,...
嘉賓走左
...
我地就出左去企奏
....
唔知做咩
...
鍾子謙係度電人囉...個個都電一餐...(
包括我)
d驚囉
....
走個陣就同左鄭生一齊
///
m記囉
....
主席無啦啦call
...
問我係邊
...
原來佢火羅左囉
...
點火羅就唔講啦
...
咁跟住我費是行就打的去搵佢地
...
上左車...架車經過梁省德我見到鍾子謙
...
call左佢
...
佢問我係唔係去明星
...
我話係佢就話唔好走等等佢
...
落左車就見到::主席..淑鈴..歐真..徐仔..(曾兄就自己去
)
我無走到
...
但係因為個陣無車去我屋企
...
見到佢..鄭日輝就嗌"你條仔
"
我又問左佢"做咩咁寂寞
"
覺得自己有d無聊
...
上左車
...
就同大家傾下計
...
跟住無耐坐低左
...
徐仔過黎問我上車前個個人係邊個
...
我唔知點答佢...佢仲要問我係唔係我條仔
...
跟住主席好八卦咁問徐仔
...
徐仔叫主席想知就佢自己問我
.....
主席真係行左過黎
...
get野真係有d
...
連淑鈴都知咩事佢都仲係係疑問係位置
...
跟住我地落左車
...
係度等
..
等等下我call左曾兄問佢係邊
...
佢話係漁角
...
個個就話不如向我屋企等佢
...
跟住終於去到我屋企等到佢黎
...
大家就練啦
...
跟住徐仔佢話佢唔係好熟d
...
我話咁呀...不如你玩個d搖鈴之類既野
...
佢就俾面色我睇
...
我知佢可能因為我係度話佢唔叻
...
但係我無呢個意思
...
我只係諗我地只剩1個禮拜
...
如果真係唔得應該繼續等都無謂所以就話不如做第二樣
...
佢就好唔開心...仲執野話要走
...
每句佢係個陣時講既野都好似想喊咁
...
我又即刻苦口苦面
...
我唔知點解諗野要咁負面
....
我份人有陣時係好直同埋唔識得講野要間接d
...
有陣時大家聽我講個樣野....以為係你地諗個個意思但係其實係因為我唔係好識表達
...
跟住個幾分鐘係我今日最唔開心個幾分鐘...唯一我唔笑既時候
...
跟住又諗過轉歌
...
最後都係無轉到
...
跟住上左天台食餅...我整跌左淑鈴一舊餅
?BR>無耐徐仔走左...
剩返我地幾個唯有繼續練
...
跟住都ok開心既
...
練到全首歌但係係突然會停左唔知咩事個隻
...
跟住又開左碟睇下首歌
d melody...
搞到自己好似唱緊k
?BR>6點半到佢地全部走曬...
我就係咁俾呀媽講我執呢樣執個樣...煩到死....
刊登時間:2007-04-29 09:24 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]