| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2010 年 8 月 4 日 星期三  |
| 2010-08-04 |
分類: 未分類 |
halO;各位巴打:)我好耐刀冇打卜拉(!)
真系好耐;而家系升中四ge暑假
時間真系過得好快;中一至中三呢三年好神奇
老實講;上年中三ge我實在過得太糟拉''
做咩刀好冇目標;同中二ge我實在太吾同
我而家諗返刀覺得可怕;
中三ge我做咩刀好冇動力,我刀吾知點解;
眼見身邊ge人個個刀比中二更開心;
自己則做咩刀亳無感覺;有人同我講野刀吾想去理;
有時諗返同中二對比,變得太大同太快;
我同身邊ge人好似掉轉左咁
系我停左.走快定走慢??
anyway'' 我再打返卜;系我吾可以再咁
吾可以做咩刀好似冇動力咁
我要奸巴爹!!!!
我要由中一至中三ge刀忘掉!!
中四從新開始;雖然吾可以變到中二個時
(此終過去.強迫變會太假.也太辛苦拉;
且中三我覺得刀沒有白過;
冷靜期我諗得更多以前冇諗過ge野'
冇以前冇而家;
而家會開返著turbo刀可以吧?!)
牙''仲有,童真呢d野好重要ga>冇左就冇左
想要返時就會太假同勉強;
一定要keep住>>
COme on ;fightinGGG!!!!!
da;)
|
|
|