前幾日執room執到超攰;但比我執到d野!!
登 登 登..
<<<呢個系我小學一,二年級用ge筆盒
等我打開去先...
<<<Ee..呢d咩o黎??有機關??
<<<o華!!可以打開ga!!
<<<哈!!系搵o黎放本書上去睇ga.勁呢! a_a''
我細個好中意呢個筆盒ga;所以keep到而家;不過而家冇得買lu~你地恨吾到嫁拉;)
比張我執完ge乾淨書枱你睇拉....
<<<<我用左視藝畫個隻杯做筆筒;不過比 我.....d筆爆哂?!