今日個個都係到問我點解知呀∼∼
早知唔同佢地講啦...
講左第幾比佢知∼∼
就係咁問我點知!!
都叫左佢唔好問又問><”
比佢煩死喇∼∼∼∼
都話左我咩都唔答嫁啦!!
話知你問幾多次++
哈哈哈...
angel話佢呀媽見到張卡喎∼∼
以為係佢家姐...係到鬧佢家姐..
佢同呀媽講係佢..係到鬧佢∼∼
種話我係損友呀><”
真係咁衰...明明係佢教壞我嫁++
今日去左好多次library呀∼∼
還書..搵人..借書..交野..等人..
分開左好多次黎做><”
有次見到呀"詹c俊" !!!
咁佢同我打招呼咪同返佢打招呼囉...
點知佢無啦啦話我頭先個樣好掂!!
唔係呀∼∼邊有呀??日日都係咁姐...
|