今日返學比kwan&貞質問呀....
點解一係就個個都唔知∼∼
一知就個個都知....
妖...勁唔想比人知....
唉∼∼成日比人鬧...
好想有自己間房!!!!
自己o既電腦...
都唔知點解d呀媽個個都咁偏心嫁><”
個個唔鬧...
係要鬧我o既...
明明我成績係4個最好...
又唔係最唔乖><”
勁賤格呀!!
咁唔公平嫁....
我玩電腦唔多過家姐喎...
妖...
你想返工就去啦...
係到扮曬野咁...
冇你我地種未死得><”
屋企種有個工人嫁∼∼∼
成日係屋企都唔知做咩...
家務又唔係佢做...
其他野都唔洗講啦!!
日日訓到成4,5點先起身...
妖...大把野打呀∼∼∼
又唔比人玩電腦∼∼∼
別管我好吧!!
|