今日1點半先起身.... 過左一陣dadmum就出左去∼∼∼∼ 佢2點半打電話黎!!! 問我地出唔出去喎)) 打完呀妹就起身喇++ 之後3點半又打黎∼∼∼∼ 因為我地種未出去..... 然後家姐就起左身><” 我地唸住同家姐一齊出去啦... 咁我地就打返電話比佢!! 點知佢話等佢返到再出∼∼∼ 我地係咪好合拍呢...* 一個鍾一個鍾咁起身∼∼∼ 之後去左新港城... 返到去d親戚就黎左喇!! 食完飯傾左陣就走左∼∼∼ 唉...就係咁過左個年初一喇...