終於測完喇都通通都唔識囉係
放學呢 出左沙田哇 去唱k*
好早 一放學 即去
冇 人
幾 好
有間 大房
四人行 沒啥失
三個唱就 一個抖抖
之後拄到勁 多人囉真係
恩啦凝啦同埋 蘇美佢地個班
唱完柔就走我同燕佢地行多陣
巧 合
我地撞 到佳佳
超好笑囉佢種要唔知乜事
個樣勁唔 gur 我地咁囉
種要特登兜路行添囉
怕左我地咁樣樣
玩屁又喪笑
死傻婆
卡
**************************
喪嗌浮誇 .. 真係唔荒唔誇 '
佢地種要唱兩次 -33-'
Stephy vs Theresa 之大勝 *
呵呵 .. Stephy 係最勁的 =\/=
燕我記住你 ,, 成日同我唱反調 ~
好在都種有柔柔姐 !!! >W< ...
嗌到唔喉嚨都奇 ... 加上 ' 舊患 '
都係個句 .. 冇得好 - - *
|