2007 年 1 月 24 日  星期三   晴天


2007-01-24 分類: 未分類

19/1- 破戒-/\-!失敗,
20/1- 俾龜逗fu*k!
21/1- 忘了....-,-
22/1- 4點出`ME`包`冰`都俾人捉XD`
23/1- 如常!悶,煲*v*!
24/1- 同LILY,包,SO威,牙韜,牙通`番!
      上堂,悶!訓*放學即閃,去牙包家`
      齊齊喊,yeah`=3= 煲煙!
      d人囉,打爆左玻璃窗!=_____=
      俾人發現左tim囉仲!

-心情差極,別煩我!
-多得你們...Fdz..>3<''
-包,冰,你地都吾好咁傷心喇!
-so威,你冇事牙嘛?痛死了嗎?xd
 個個輪流"咩你",你都得ga喇`
 什麼也埋在{心♥}裡 -)
PrOmIsEs?______fu*k,




讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微

我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離


讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
 其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
 再走多遠 一樣沒將來
 就由我帶你轉身下台
 再想多遠 也難連載 繼續難被愛
 仍然能自愛 別怪責我要分開

 曾經想當個好情人 捨身成仁
 還愛你愛到往下沉
 若要犧牲 方能擁吻
 無法一起 再同渡半生

 如今找不到好情人 只得苦情人
 就算我對你還著緊
 亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
 誰有心 還要等 你熱吻*
 


                                                  何謂愛!? ♥}






訪客留言 (返回 amanda93 的日誌)


Carzyboy 於 2007-01-26 07:27 PM 發表:
對吾住,搞到妳咁驚...
我唸,哩一切一切,都系我既錯!
要怪只好怪我當時一時之氣,飛左妳!
唉*
希望妳系未來可以開開心心
找到一個比我更愛妳的人
一個真正愛妳
真心為妳付出的人
我讓妳真的受了很多傷
但我的傷,也不少
我不會怪妳,因為,要怪就怪我愛上了妳,真真正正地愛上了妳!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manie619 於 2007-01-25 10:15 PM 發表:
S!U奶`@v@V
   驚死左未牙-00-嘻`
有咩野心事記得同我地講牙`
  我同冰冰好樂意同你分擔架`!!
          Fdzzzzz嘛__xd`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

死過返生! 嘿*
你地都系牙,有心事都要同我講耶x)
有你們倆的好知己,真幸運*v*
Posted at 2007-01-25 10:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



冰' 於 2007-01-25 10:12 PM 發表:
奶奶奶奶奶奶奶'!!
吾好收收埋埋'!
要同媽媽講牙'!!
牙媽肯聽架!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冰冰冰冰冰冰冰*
我吾想你擔心我哇>0<'
你真系肯聽,我實講的!
Posted at 2007-01-25 10:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovesice 於 2007-01-25 10:04 PM 發表:
兔仔奶'!
今日攝的6粒中'
hapi 嗎'??
呵2
仲驚就要搵媽媽啦'!
媽媽得ge*
24小時都出黎'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾HapI wo,
系咪真系24小時都得先?*v*
[媽媽"]
Posted at 2007-01-25 10:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





amanda93
暱稱:  {♥:°牙奶。`
性別: 女
{每日星座占卜}!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-