2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


2007-01-30 分類: 未分類

琴日番學吾記得等埋包,s0ri!-/\-
maths2,半堂發夢-3-!
oral,寫信!
chi-閱報,
pth, 食糖*v*
is, 悶到訓!
chist,留心 `
eng,做ws,
放學,班排輸了,對不起!-/\-
閃,吉奶冰-煲,試新野,正!爆樽,爆血!

-♥寂寞令我闖禍;}!`
-單身快樂?! :]
-討厭自己,






訪客留言 (返回 amanda93 的日誌)


冰' 於 2007-01-31 09:57 PM 發表:
攝‵
洗吾洗串到奶甘恆牙..!
散左姐‵
 
奶‵
吾好討厭自己‵!
牙ma吾比'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kobehui 於 2007-01-30 10:51 PM 發表:
好寂寞咩?
妳吾系有成大班fd咖咩?
咁都會寂寞?呵''真系難以置信!
有吾開心一定要講出黎.
搵我都ok"
最好搵fd,bc我吾得閒理妳d野..不過我唸妳有野吾開心都可會同我講咖喇..
呵''
吾好放血咁傻''解決吾到問題!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



包*v* 於 2007-01-30 09:10 PM 發表:
唔洗SoRi啦`
  班排既事`_輸左就輸左啦_唔好介懷T^T*
做咩討厭自已`!!!!!?????
             今日_做咩唔開心牙`?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





amanda93
暱稱:  {♥:°牙奶。`
性別: 女
{每日星座占卜}!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-