2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天


2007-03-08 分類: 未分類

好耐冇打tim,,
-掛住我嘛?! *v*
今朝返學遲左班車`-/\-
早讀努力回信` :]
G_Oral 睇戲,*3*
chi..做聆聽..
PE-SAC...玩瑜伽-V-.
LUNCH`D氣氛好似好僵`
MATHS,訓!
HIST-吾洗小測*v*!
放學,圖書館`
-hate u.不想見到你`
-想你`可惜....x)`
-cm plz!






訪客留言 (返回 amanda93 的日誌)


CarzyKobE 於 2007-04-12 08:25 PM 發表:
我咁俾妳面,妳吾打日記我都黎cm
系咪好應該打番先?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kobehui 於 2007-03-14 09:31 PM 發表:
奶頭直左...=/=...kaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kobehui 於 2007-03-09 10:00 PM 發表:
不想見到誰呢?哦?
cm for 朋友(爆炸奶頭)kaka^^
要打多d喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



丫包*v* 於 2007-03-09 06:28 PM 發表:
奶奶奶`hate邊個牙*唔想見到邊個牙*v* ?
       
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





amanda93
暱稱:  {♥:°牙奶。`
性別: 女
{每日星座占卜}!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-