2007 年 5 月 7 日  星期一   晴天


2007-05-07 分類: 未分類

家長日-坐的番去,企幾粒鐘!
-俾小強,miss wu,杜婆婆
1個個咁屌,shit!
-吾該小強送我上車-3-.
去牙媽到,吾小心跌左部電話落馬桶xD
冇得同你sD msg 喇-/\-;
夜晚番尚德-坐1516-Ck,電黎:)

{11:00}♥` -囍囍囍囍囍<3!

-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥-

朝早上Ck屋企,傾計-
食早餐,落秀荿坪!搵電`
落amp行!去九龍灣-影相!
牙雞黎埋!點幾番尚德..
周圍hea. 今日系雞買煙,呵xd!
撞到小強,傾幾句`
呀Fi,蔡雅佢地黎左!
5點幾番上樓..msn,打blog!


-弓囍*{
♥}`
-你我`總算暫告1斷落了bA .!
-♥-做情人`朋友`好友`知己`良朋`兄弟`姐妹`路人`我都願意<3!
- 妒忌 `唉聲`歎氣` 恕氣` 通通 不想聽  不想見 !
-懂得♥自愛才懂得怎去愛人-






訪客留言 (返回 amanda93 的日誌)


Y可" 於 2007-05-09 09:17 PM 發表:

我又做你ge知已 `良朋先..xP..

 

你同包永遠都系我ge最愛..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Y可" 於 2007-05-09 09:16 PM 發表:
我又做你ge知已 `良朋先..xP..

    你同包永遠都系我ge最愛..^^

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LING 於 2007-05-09 08:12 PM 發表:
奶_*
sOr!!上次甩你底!!!
但你都好勁呀..電話咁都可以搞成咁!!!
記住*...我是你知己.良朋(^0^)v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manie619 於 2007-05-07 08:55 PM 發表:
你系得既``奶姐-    -"
  電話跌左落馬桶都做得出-   -" xD
na`你話做知已 `良朋得架*XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





amanda93
暱稱:  {♥:°牙奶。`
性別: 女
{每日星座占卜}!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-