2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


2007-07-11 分類: 未分類

好耐都冇打lu.\0/!
today結業禮!
-系咁拍掌鼓勵****
入吾番a,b班!都估到ga喇.
冇努力就系ge後果.,
1陣仲要番學校拎成績表-0-.
-見訓導!
miss wu走喇,吾多捨得!
多謝你今年咁關心我v3v`
f.2而一年過得特別快..
話咁
快暑假,* f.3喇!
同吾到牙包佢地一班/.\
唉...都吾知會入c,d,e邊班!






訪客留言 (返回 amanda93 的日誌)


kimhung12000 於 2008-01-18 11:28 AM 發表:
路過令女個blog/...
留個令令cm俾你...
你都幫我留個令令cm也..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kobehui 於 2007-07-12 11:34 AM 發表:
吾好咁down..吾系一班,都系好朋友黎gema"妳地咁fd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chiwa- 於 2007-07-12 10:25 AM 發表:
終於打番喇你:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





amanda93
暱稱:  {♥:°牙奶。`
性別: 女
{每日星座占卜}!
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-