糖~AmanDa$9=100%
自己慢慢睇la...XD
amandais
暱稱: 糖~AmanDa
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
暫時的別離**__26/7
在這2日1夜裡,真的感...
收穫豐富*__21/7
暑期家課往我哪邊湧過...
冰、-5...太古城中心!...
文章分類
全部 (44)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 44
留言總數: 9
今日人氣: 7
累積人氣: 794
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 5 日  星期三   晴天


5/4_ _拜山...慘! 分類: 未分類

今日又有節日...

首先祝大家清明節....(後面個兩個字唔講啦!XD)

入番正題....

大家有冇去拜山呢....我就等係有la~(年年都要去...=[)

係咪好乖呀...??(好似係被人逼去ga bor...= =")

正日...

唔駛講...大家都g...係

架!!!

仲要就黎有「人踩人」個隻!!

(好似誇咗d...)

柴灣個度就冇乜野...唔係太逼...

只不過係表姐同我舅媽拜呀公個陣...

踘到一前一後...

跟住媽咪話佢地好似啄木鳥...__ ˍ

笑死我la∼

跟往就去咗寶...唔g乜鬼山...

多人都死...

等撘登山電梯...

估下等咗幾耐..?

1hour..

46mins

10mins

0r∼

15mins..?

answer is...15mins..ar!︿︿

雖然唔係等咗好耐,個但係都足以令到我氣咳la∼

撘到上去...

一個字...「慘」!!!

唔知點解整咗咁多爐出黎...

超多煙呀...

搞到d眼淚係咁標...><

之後就had lunch..===========p

去咗大眾書局買書...

收獲好豐富ar∼

====

番到Kornhill...

行咗陣街...

仲去咗商務bought 咗d new stationery

沖涼洗咗5次頭ar∼(洗咗幾次都有個陣臭煙味!!)

我就算死都ng會再係正日拜山架啦!

 






訪客留言 (返回 amandais 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]